sobota, 11 lutego 2017

POSTNE SAŁATKI

KILKA PROPOZYCJI NA POSTNE SAŁATKI
PRZEPISY

KOLOROWA SAŁATKA


Pomidorki koktailowe, sałata karbowana, marchewka karbowana, rzodkiewka karbowana, czerwona kapusta, Nie doprawiać niczym.

PODRÓBA GRECKIEJ SAŁATKI :)


Mix sałat, cebula, cukinia w kostkę pokrojona, ogórek kiszony, papryka czerwona, pomidory, natka pietruszki, czosnek, zioła.

BROKUŁEK W POMIDORKACH


Różyczki brokuła podgotowane na parze aldente. Dwa pomidory zmiksowane z kawałkiem papryki czerwonej i przyprawione na ostro i czosnkiem. Pastę pomidorową polać na brokuły.

RZODKIEWKOWA RADOŚĆ 


Sałata zielona, pomidorki koktailowe, roszponka, przewaga rzodkiewek , nie doprawiać.

CZERWONA SAŁATKA


Pokroić dwa pomidory, czerwoną paprykę posypać solą ,kurkumą i pokrojoną magą.

SAŁATKA MIX


Cebulka w kostkę, pomidor w kostkę, cukinia w kostkę, kapusta czerwona w kostkę, sok z cytryny, czosnek, zioła prowansalskie, pieprz.

Zapraszamy na nasz Fun Page Postne Kulinaria

oraz na grupę Wsparcia  na fb

Jeśli chcecie zobaczyć jak ja zmagałam się z postem propagowanym przez DR Ewę Dąbrowską zapraszam na moje filmy




3 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie proste, a jednocześnie pełne wartości odżywczych sałatki. Nie trzeba spędzać zbyt wiele czasu w kuchni, a mamy pewność, że nasz organizm będzie zadowolony;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na polskie nasze warzywa i owice a Wtedy mięso może dla mnie nie istnieć. Super przepisy na sałatki. Proste i pyszne. Takie są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sałatki i najczęściej tworzę je z tego, co mam w domu. Czasem uda mi się przygotować coś z przepisu, ale to głównie jak mamy gości ;)

    OdpowiedzUsuń